חמש מאות תהלוכות • רבע מיליון משתתפים

    צבי טסלר 2 Comment on חמש מאות תהלוכות • רבע מיליון משתתפים
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צעירי חב"ד יערכו השנה כחמש מאות תהלוכות וכינוסי הילדים המסורתיים של ל"ג בעומר שיתקיימו ביום ראשון בכל עיר ויישוב בארץ, בסיסמה "יחד כל ילדי ישראל". התהלוכות מתקיימות על פי קריאת כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש זי"ע זה שלושים ושלוש שנים ברציפות.

    ביום ראשון, ל"ג בעומר, יתקיימו אי"ה בכל עיר ויישוב בארץ תהלוכות וכינוסי ילדים, בסיסמה "יחד כל ילדי ישראל". התהלוכות מתקיימות על פי קריאת כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש זי"ע, לפני למעלה משלושים ושלוש שנים.
    מצעירי אגודת חב"ד, המארגנים את המבצע הגדול של התהלוכות, נמסר כי השנה אמורות להתקיים ברחבי הארץ כחמש מאות תהלוכות, שבהן ישתתפו כרבע מיליון ילדים. אחת המטרות המרכזיות של התהלוכות היא להפגין את אחדות העם ואת הזיקה העמוקה שחשים כולנו לתורה ולמצוותיה, ואכן, בתהלוכות משתתפים ילדים מכל גוני הציבור בארץ. השתתפות זו בולטת במיוחד השנה על רגע קולותיהם של אלו שהכריזו מלחמה על ערכי רוח ישראל סבא, ומנסים לגרור אחריהם גם את מי שאינם סבורים כמותם.
    "דווקא בל"ג בעומר, שבו פסקו תלמידי רבי עקיבא מלמות, חשוב להפגין את תחושת האחדות של כל ילדי ישראל. תהלוכות ל"ג בעומר הן הזדמנות להשתתף במפגן האחדות היהודי הגדול ביותר בארץ ישראל. מידי שנה מיטב אנשינו ושליחי חב"ד הפרוסים ברחבי הארץ, יושבים חודשים ארוכים על המדוכה כדי ליצור תהלוכות וכינוסים מעניינים ומרתקים שימשכו כמה שיותר ילדים שיחשפו לתכני היהדות המסורתית ולמורשת רשב"י ורבי עקיבא", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי אגודת חב"ד.

    8 (Medium)
    במרכז ירושלים מתוכננת התהלוכה הגדולה והמרכזית, ובה אמורים להשתתף כעשרת-אלפים ילדי תלמודי-תורה מכל רחבי העיר. התהלוכה תסתיים בכינוס מרכזי בכיכר השבת. תהלוכות גדולות נוספות יהיו גם בבני ברק, בצפת, באשדוד, בחיפה, בכפר סבא, בנתניה ועוד. פעילות גדולה צפויה גם עם ציבור הרבבות העולה להשתטח על קברו של התנא האלוקי, רשב"י ,במירון.
    כמסורת השנים האחרונות, זוכה כל ילד שמשתתף בתהלוכות בשי מיוחד – ספרון חדש וצבעוני, "דמעות מעוררות" המספר על מאורע שהתרחש עם השרף הקדוש ר' אורי מסטרליסק והצדיק רבי מרדכי מנשכיז, ובחובו טומן מסר עמוק של אהבת ישראל.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      למה לכתוב זי"ע על הרבי שליט"א מלך המשיח
      יש דיעות של אנשים שאתם פשוט פוגעים בהם!!!!!!!!!!!
      למה לפגוע ככה תכתבו אדמו"ר מליובאוויטש וזהו
      תודה רבה.

    2. 1

      אין פה שום פגיעה זו מציאות!!! ואתם הופכים אותה….